Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Radca prawny
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0769
OBOWIĄZKI:
Udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie i weryfikacja projektów wewnętrznych aktów prawnych (zarządzeń, regulaminów) projektów umów, pism, wniosków do organów państwowych lub kontrahentów. Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych. Występowanie przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika. Po okresie próbnym istneje możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE


Wymagania inne:

doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych. Znajomość aktualnych regulacji prawnych w szczególności dotyczących prawa pracy, prawa cywilnego. Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych , komunikatywność.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach