Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Radca prawny
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0768
OBOWIĄZKI:
Wsparcie prawne w zakresie stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych oraz postępowań wyłączonych ze stosowania przepisów Prawo zamówień publicznych. Analiza dokumentacji przetargowej, zwłaszcza projektów umów, warunków udziału oraz opisów przedmiotu zamówienia. Przygotowywanie pism, odwołań, projektów umów oraz opinii dotyczących zamówień publicznych. Reprezentowanie w postępowwaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą. Po okresie próbnym istneje możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE


Wymagania inne:

doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów udzielających zamówień publicznych, doświadczenie w branży medycznej. Znajomość aktualnych regulacji prawnych w szczególności dotyczących prawa zamówień publicznych, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych , komunikatywność.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 520 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach