Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Inspektor ds. gospodarki odpadami
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
-Bieżąca obsługa klienta w zakresie gospodarki odpadami (przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, obsługa reklamacji),-Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO (Baza Danych o Odpadach)-Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z gospodarką odpadami,-Współpraca z kontrahentami, mieszkańcami, firmami oraz jednostkami samorządowymi,-Udział w działaniach informacyjnych i edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami,-Monitorowanie zgodności działania przedsiębiorstwa z przepisami prawa środowiskowego gospodarka odpadami-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów związanych z odbiorem odpadów.-Sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących gospodarki odpadami -Współpraca z organami kontrolnymi
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:-Znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki odpadami,-Znajomość systemu BDO (Baza Danych o Odpadach),-Znajomość obsługi programów pakietu MS Office,-Systematyczność, odpowiedzialność , dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane zadania,-Komunikatywność i wysoka kultura osobista.Wymagania dodatkowe (mile widziane)-Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,-Umiejętności logistyczne,-Umiejętność pracy z klientem, w tym obsługa reklamacji i zgłoszeń,-Znajomość zagadnień związanych z segregacją odpadów, harmonogramami odbioru oraz systemem naliczania opłat,-Prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Sokołów Podlaski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim